co děláme Hlídáme Vaše finance a časový harmonogram - zpracujeme harmonogram přípravy a realizace akce
- připravíme počáteční rozpočet dle jednotlivých služeb s ohledem na finanční limit klienta
- vedeme vyrovnaný rozpočet akce
- předložíme konečné položkové vyúčtování akce
Zajišťujeme komunikaci s účastníky akce - korespondenci a komunikaci s účastníky
- registraci
- vedení kongresových databází
Zajistíme stravování účastníků akce - vybereme a zajistíme catering dle finančních limitů klienta ke spokojenosti účastníků akce
- coffee breaky
- obědy formou menu či bufetu
- recepce, rauty, bankety
Zajistíme hotelové ubytování všech kategorií - vybereme a zajistíme ubytovací kapacity pro účastníky akce s ohledem na charakter akce, dopravní dostupnost a vzdálenost od konferenčních prostor
- zároveň jsme schopni pro účastníky akce zajisti leteckou i autobusovou dopravu
Zajistíme společenské a kulturní programy - pro klienty zajistíme doprovodné akce k jejich odborným seminářům
- stejně tak uspořádáme pro klienta jednorázovou společenskou akci – Vánoční večírek, setkání s klienty či zaměstnanci firmy
Zajistíme organizaci doprovodných výstav - zajistíme oslovení a komunikaci s vystavovateli
- zajistíme zakreslení výstavních stánků dle bezpečnostních a požárních směrnic
- zajistíme stavbu výstavních stánků
- zjistíme zpracování a výrobu informačního systém
Zajistíme vizuální zpracování akce - návrh a tisk odborných i reklamních materiálů
- internet design - zřízení webových stránek akce
- reklamu a propagaci akce v médiích
Ve spolupráci s organizátorem zajistíme sponzoring akce - návrh možností plnění
- komunikace s potenciálními sponzory
- sponzorské smlouvy
|